OVER DNLPA

De Nederlandse Pensioen Associatie

De Nederlandse Pensioen Associatie is een onafhankelijk pensioenadviseur die werkt voor het MKB: van het kleinbedrijf tot en met MKB+. We zijn sparringpartner en raadgever van financieel directeuren, HRM-managers en vertegenwoordigers van ondernemingsraden. We werken o.a. voor ondernemingen in de ICT, advocatuur, accountancy en groothandel.

De Nederlandse Pensioen Associatie voelt zich verbonden met het midden- en klein bedrijf en hanteert daarom een sympathiek tarief. Onze adviseurs zijn gedreven, professioneel en vakbekwaam. We zijn en voelen ons betrokken bij onze opdrachtgevers, verstaan hun taal en gaan mee in hun uitdagingen. Hun ondernemingszin vertalen we in een gedegen pensioenopbouw. Dit alles doen we met respect voor de werkgever én de werknemer.

De Nederlandse Pensioen Associatie maakt pensioen begrijpelijk, aantrekkelijk en betrouwbaar, voor nu én in de toekomst.

De Nederlandse Pensioen Associatie:

• beschikt over een Wft-vergunning
      • is ingeschreven bij de Autoriteit Financiële Markten (AFM)
      • is lid van de Nederlandse Orde van Pensioendeskundigen (NOPD)
      • is aangesloten bij beroepsaansprakelijkheidsverzekeraar: BAVAM

We delen graag onze expertise. Voor vrijblijvend pensioencontact kunt u ons bereiken via onderstaande button: